Et område for norske høyttalere.
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden

Jimny chat på Norsk

More
27 Dec 2018 15:03 #199495 by yakuza
Replied by yakuza on topic Jimny chat på Norsk
Ja, forbausa at den ikkje drog rett på Valgermo.. Men var nok ikkje kasko så glapp vel utanom systemet.

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• MadsV
  • Topic Author
  • New Member
  • New Member
    Public
More
29 Dec 2018 20:43 - 29 Dec 2018 20:43 #199678 by MadsV
Replied by MadsV on topic Jimny chat på Norsk
www.finn.no/136578780
Vurderte ett øyeblikk å by 5000 for den her, alltid hatt lyst på åpen Jimny. Men etter å ha visualisert kor mange timar og cash som må til for å rette det hjørnet der so stoppa det med tanken :lol:
Billigere å berre importere seg en evt
Last edit: 29 Dec 2018 20:43 by MadsV.

More
02 Jan 2019 07:07 #199866 by yakuza
Replied by yakuza on topic Jimny chat på Norsk
Cab'ane er spanske også(?) så eg ville vel heller kjøpt eit japansk vrak for 3000,- enn denne..
Fantasipris sjøl som heil bil når det sto ein i Molde til 39000,- med 105000km med tak som ikkje lek..

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

• OlaGB
  • New Member
  • New Member
    Public
More
02 Jan 2019 07:25 #199868 by OlaGB
Replied by OlaGB on topic Jimny chat på Norsk
Av det lille jeg har lest om de cab`ene, så er det vel ikke dårligere jimny å finne?
Har forstått det slik at de har holdt dårligere kvalitet, samt rustet mer enn normalt for Jimny å være.

Vil nesten tro det hadde vært enklere å fått den blå på veien, enn den cab`n?

• MadsV
  • Topic Author
  • New Member
  • New Member
    Public
More
02 Jan 2019 18:53 #199907 by MadsV
Replied by MadsV on topic Jimny chat på Norsk
Var ikkje klar over at det var så mykje dårligere kvalitet på dei spanske.. det blir uansett med tanken :lol: når den raude må byttast blir det sikkert en heilt ny likevel

• TaterTot
  • New Member
  • New Member
    Public
More
06 Jan 2019 21:44 #200094 by TaterTot
Replied by TaterTot on topic Jimny chat på Norsk
Da skal jeg trenge meg på her, på norsk. Øke antallet i tråden med flere titals prosent.

Nå har jo dere noen ganske fine eksemplarer av denne bilen. Vurderer å få pussa opp min. Er dere villige til å dele litt kunnskap?

Moderators: yakuza
Time to create page: 0.202 seconds
Joomla template by a4joomla
We use cookies to give you the best online experience. Please let us know if you agree to all of these cookies. Accepting the Cookies also accepts the Disclaimers for the website.