Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Jimny chat på Norsk
Alle våre Suzuki Jimny tilbehør er TUV-sertifiserte. For å utstede sertifiseringene gjennomgikk de svært strenge vei- og off-road tester, samt kvalitetskontroll av materialets mekaniske egenskaper.
TUV TEST RAPPORTER ER ÅPNE AV GODKJENNELSE AV MINISTERIET FOR BAVARISK TRANSPORT.
www.zmode.it/en/about/
G16B, Doug Thorley Header, Trail-Gear 6,5:1 Transfer, Front 28 Degree CV propShaft, Rockwatt crawler box kit, Zanfi 2" springs, Zanfi 10° + 10mm Front Radius arm, Caster Correction Bushes rear, Adjustable Panhard, Bilstein 5100 Shocks, Dotz dakar 15x7, goodyear duratrac 235x75x15, warn M6000
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- OlaGB
- New Member
-
Public
- Thank you received: 0
yakuza wrote:
OlaGB wrote: Tror ingen sitter på papirer for å få større hjul igjennom, så der er det lite muligheter.
Jeg går nok over på regummierte Insa sahara 195/80-15 om jeg får store problemer med de blåkledde på sikt (les; bilde, trusler om avreg osv). De dekka har ca samme diameter som mine MT 235, bare med en mere biltilsynvennlig tekst på siden..
Det kan gå å få det godkjent om en finner en eller anna dokumentasjon. Fins biler i norge med store hjul f.eks USA biler og toyota er det fleire, og eg veit om SJ godkjent med 33" nylig og etpar med 31".
Ja helt klart, får en tak i dokumentasjon så kan det gå fint! Det er stort sett kun det BT krever.
Problemet er bare å få tak i dette, som er bra nok uten å måtte til TUV el.l med den spesifikke bilen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- OlaGB
- New Member
-
Public
- Thank you received: 0
Sporvidde nektet de endre på uten at eventuelle hjul sto påmontert..
Den kampen gidder jeg ikke ta med de

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MadsV
- Topic Author
- New Member
-
Public
- Thank you received: 0
Please Log in or Create an account to join the conversation.

G16B, Doug Thorley Header, Trail-Gear 6,5:1 Transfer, Front 28 Degree CV propShaft, Rockwatt crawler box kit, Zanfi 2" springs, Zanfi 10° + 10mm Front Radius arm, Caster Correction Bushes rear, Adjustable Panhard, Bilstein 5100 Shocks, Dotz dakar 15x7, goodyear duratrac 235x75x15, warn M6000
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Typisk. Dei kan berre senking og skjøner ikkje at auka sporvidde er for sikkerheit ved heving. Skulle vist til AR95575 ☺️ og bedt om likebehandling.OlaGB wrote: Da ble bilen godkjent hevet. Ingen veiing, ingen flex test.
Sporvidde nektet de endre på uten at eventuelle hjul sto påmontert..
Den kampen gidder jeg ikke ta med de
Men gratulerer!
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.