Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Jimny chat på Norsk
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
Den her såg grei ut, grei pris men den skulle vør på eu i oktober så er trolig avskiltningsbegjært. Forstår ikkje dei som absolutt skal sladde regnr i annonse, hadde gjort en dårlig jobb da så :lol:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
MadsV wrote: www.finn.no/140915569
Den her såg grei ut, grei pris men den skulle vør på eu i oktober så er trolig avskiltningsbegjært. Forstår ikkje dei som absolutt skal sladde regnr i annonse, hadde gjort en dårlig jobb da så :lol:
Sladding av regnr ekskluderer meg som interessert..
Beste eg har sett der var en som solgte bil med ett regnr foran, eit anna bakpå bilen, og ingen av dei tilhøyrde denne bilen..
Men denne såg ikkje hakke galen ut. og 2004 modell er mykje meir for pengane enn modellane både før og etter med bedre girkasse, bedre motor, bedre giring, og meir utstyr enn eldre bilar.
Den svarte 2008 meiner eg fortsatt framstår som shabby på bilda. trur ikkje den er heva. Den er mest sannsynlig en 2009 -bil med oppgradert girkasse og interiør. Den har egentlig gått litt langt til den prisen syns no eg.
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- OlaGB
- Visitor
-
Public
MadsV wrote: +1 på den. Det koster å bygge bil, har sikkert brukt 50k på min kun i påkost på 1,5 år. Men det er jo godbilen
Er langt over snitt påkostet min og nå. Men det er ikke mange biler som er like allsidige, i like god stand, og med så rå fremkommelighet uten at de koster det dobbelte!
Bare dobble sperrer koster 50k inkl montering, hos arctic trucks. Det setter jo ting litt i perspektiv.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TaterTot
- Visitor
-
Public
Her sprres det da om Vitaramotoren i Gen4. Her for en stund siden, før det ble klart at Gen4 ikke kommer til Norge, så plaget jeg vettet av en Suzukiforhandler. Da ble det nevnt at dette var noe man så på å levere til Norge. Noen andre hørt dette?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Boosterjet 1.5 med turbo har bedre nivå på utsleppa så lite hensikt i å heller bruke m16a blir berre dyrare bil av det.
Slik har eg forstått det i alle fall.
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
Please Log in or Create an account to join the conversation.
MadsV wrote: Grattis med Spidergawd vinyl Yakuza :lol:
YESS!! Takk
Fortjent også syns no eg, sidan eg ikkje kunne reise på konserten på Terminalen.
Kollega av meg som vant konsertbilettar med Spidergawd for nokre veker sidan så eg skulle få bli med han, men eg kunne ikkje pga et årsmøte i Røde Kors.
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
Stjernepose e det beste eg høyrer på radio
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Veldig sjelden dei spelar bejånsei så eg er godt nøgd med musikken på P13
Lurte på å reise Dogs/Oslo Ess ja. Lut er ikkje så verst det heller. momentium.no/terminalen/program/
Var på Seigmen, heile konge!
Rokken her i Volda har nesten berre tragisk booking.
www.rokken.no/program/
Før var det konsertar her ofte..
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Wow, denne såg fin ut og ikkje fantasipris på den heller.!
Kunne blitt en super veteran med litt kos og stell
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.