Et område for norske høyttalere.
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Jimny chat på Norsk
- TaterTot
- Visitor
-
Public
14 Jan 2019 09:01 #200708
by TaterTot
Replied by TaterTot on topic Jimny chat på Norsk
Jeg lurer litt på årsaken til at den nye Jimnyen ikke kommer til Norge. De sier det har med utslippene å gjøre. Men er det ikke slik at den er godkjent i Norge, hvis den er godkjent i EU? Og hvor dyr ville den egentlig blitt med de utslippene den har? Det siste jeg fikk høre var at det var hybrid eller turbovariant som ville vært alternativet.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- BerntS
- Visitor
-
Public
14 Jan 2019 09:58 #200711
by BerntS
Replied by BerntS on topic Jimny chat på Norsk
Hørte den ble for dyr iforhold til vekt og utslipp
Har akkurat bestilt nye vinterdekk, var ikke mye å velge i i min dimmensjon så falt ned på dunlop grandtrek sj6
Får se hvordan det funker nå bilen er skrudd sammen igjen
Har akkurat bestilt nye vinterdekk, var ikke mye å velge i i min dimmensjon så falt ned på dunlop grandtrek sj6
Får se hvordan det funker nå bilen er skrudd sammen igjen
- MadsV
- Topic Author
- Visitor
-
Public
14 Jan 2019 11:51 #200717
by MadsV
Replied by MadsV on topic Jimny chat på Norsk
Du kan importere deg en om du vil Tatertot, men den havner nok på 450 000kr med avgiftene.. var på Nextcar og bestilte to Swifter på fredag, spørte han eg kjenner på suzuki der om han visste noe om Jimnyen. Han skulle på ett suzukimøte om ikkje lenge der dei skulle få vite meir om nylanseringer i slutten av 2019. Det hadde vør snakk om hybridmodell av jimny sa han også men visste ikkje meir. Den kjem ihvertfall ikkje til norge med 1.5 motor for den blir for dyr
- TaterTot
- Visitor
-
Public
17 Jan 2019 11:13 #200951
by TaterTot
Replied by TaterTot on topic Re:Jimny chat på Norsk
17 Jan 2019 12:05 #200952
by yakuza
Er det noko spesielt eg ikkje ser?
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Replied by yakuza on topic Re:Jimny chat på Norsk
TaterTot wrote: www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=13...s&WT.synd_type=agent
Sett denne?
Er det noko spesielt eg ikkje ser?
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
- TaterTot
- Visitor
-
Public
17 Jan 2019 13:11 #200957
by TaterTot
Replied by TaterTot on topic Re:Jimny chat på Norsk
Ser jo fin ut, i tilstand. Hvertfall ut i fra bildene.
En ting jeg lurer på er forskjellen mellom H/L giringsystemet på Jimny. Noen har jo egen stang, andre har de knappene i dashbordet. Er det noe kvalitetsforskjell på de to systemene?
En ting jeg lurer på er forskjellen mellom H/L giringsystemet på Jimny. Noen har jo egen stang, andre har de knappene i dashbordet. Er det noe kvalitetsforskjell på de to systemene?
Moderators: yakuza
Time to create page: 0.147 seconds