Et område for norske høyttalere.
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
SUZUKITREFF 2019 20-22 September
06 Mar 2019 13:51 #204195
by yakuza
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Replied by yakuza on topic SUZUKITREFF 2019 20-22 September
Det var dumt, får håpe det blir fleire rotasjoner då..
Eller skogbrannfare..
Eller skogbrannfare..
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
15 Sep 2019 21:32 #213556
by yakuza
Det nærmar seg treff!
Håper å treffe nye Jimnyfolk der.
Fortsatt ein del skriuing før eg er klar så det blir nokre kveldar i garasja denne veka.
Satsar på å finne en fjellovergang utan snø i år også. Køyrer sørover fredag morgon.
Håper å treffe nye Jimnyfolk der.
Fortsatt ein del skriuing før eg er klar så det blir nokre kveldar i garasja denne veka.
Satsar på å finne en fjellovergang utan snø i år også. Køyrer sørover fredag morgon.
19 Sep 2019 22:40 #213730
by yakuza
Rykte seier det vil kome ein dansk Gen4 på treffet! Meget sjeldan å sjå i Norge.
Køyrer sørover i morgon, usikker på rute pga snø..
Køyrer sørover i morgon, usikker på rute pga snø..
- OlaGB
- Visitor
-
Public
26 Sep 2019 15:21 #213885
by OlaGB
Replied by OlaGB on topic SUZUKITREFF 2019 20-22 September
Sitter på jobb og ser på bilder fra treffet, ser det var bra oppmøte, og mye kjøring
Noen høydare?
Nye jimny, vad tycks?
Noen høydare?
Nye jimny, vad tycks?
26 Sep 2019 20:37 #213895
by yakuza
Supert treff, fantastisk oppmøte, runda 50 bilar!
Fikk prata mykje utrulig nerdete greier med gode venner.
Kom en Gen 4 frå Danmark, men den var pavement princess så det var eg ,litt skuffa over. Hadde hatt lyst å sjå den i nokre rolige løyper såklart, men full forståelse for at han tok det rolig med 661km køyreveg. og ikkje orka plukke ned takteltet.. Fikk aldri studert den så nøye egentlig, det burde eg såklart ha gjort. Vart egentlig litt lite tid..
Ellers var køyrefeltet nylig oppgradert med litt meir utfordrande løyper og utvida depotområde/leirplass. Det kom godt med for det var igrunn stappa fullt
Ellers fikk eg ikkje kjørt så mykje egentlig, holdt litt på med arrangement og organisering. Mykje glaning på trial folket som herja rundt..
Mest kjekt å treffe folket igjen igrunn.
Neste år må eg prøve å komme meg fram litt tidligere, og være llitt lengre på søndagen kanskje..
Setter meg til å legger inn mine bilder her plutselig en dag.
Fikk prata mykje utrulig nerdete greier med gode venner.
Kom en Gen 4 frå Danmark, men den var pavement princess så det var eg ,litt skuffa over. Hadde hatt lyst å sjå den i nokre rolige løyper såklart, men full forståelse for at han tok det rolig med 661km køyreveg. og ikkje orka plukke ned takteltet.. Fikk aldri studert den så nøye egentlig, det burde eg såklart ha gjort. Vart egentlig litt lite tid..
Ellers var køyrefeltet nylig oppgradert med litt meir utfordrande løyper og utvida depotområde/leirplass. Det kom godt med for det var igrunn stappa fullt
Ellers fikk eg ikkje kjørt så mykje egentlig, holdt litt på med arrangement og organisering. Mykje glaning på trial folket som herja rundt..
Mest kjekt å treffe folket igjen igrunn.
Neste år må eg prøve å komme meg fram litt tidligere, og være llitt lengre på søndagen kanskje..
Setter meg til å legger inn mine bilder her plutselig en dag.
Moderators: yakuza
Time to create page: 0.122 seconds